Echipa administrativă Los Santos Roleplay România

(Ultima actualizare: 13/OCTOMBRIE/2018)


Management

  • Michael - Fondatorul Los Santos Roleplay România.
  • benzema100 - Manager, Head of Factions.

Administratori Seniori

  • Vacant - Această poziție nu a fost încă ocupată.

Administratori

Testeri

Dezvoltatori

Mențiuni Speciale

  • Diaz - Fondatorul Los Santos Roleplay România (R)

Alătură-te Echipei!

Depunerea unei aplicaţii pentru funcţia de tester reprezintă primul pas pe care un jucător trebuie să îl facă pentru a deveni un membru al echipei administrative Los Santos Roleplay România. În momentul în care decideţi să vă alăturaţi echipei administrative şi, implicit, să obţineţi funcţia de Tester, trebuie să aveţi în vedere următoarele:


1. Îndatoriri generale

    • Oferirea de ajutor jucătorilor. Aici intră, dar nu se limitează doar la: răspunderea la întrebări privind comunitatea, termenii de roleplay, dar şi ghidarea jucătorilor în cazul în care aceştia întâmpină dificultăţi.
    • Moderarea secţiunilor de pe forum. Ca şi tester, ai responsabilitatea de a te asigura de faptul că regulamentul de forum al comunităţii este respectat de către jucători şi, dacă se iveşte necesitatea, să aplici sancţiunile necesare.
    • Raportarea bug-urilor şi testarea sistemelor noi. Ne aşteptăm din partea tuturor membrilor din echipa administrativă să participe la testarea de noi sisteme şi la raportarea problemelor tehnice găsite pe comunitate.

2. Cerințe standard

    • Abilitatea de a scrie şi înţelege corect limba română.
    • Abilitatea de a lucra în echipă şi de a respecta ordinele acordate de către Management.
    • Abilitatea de a da dovadă de maturitate şi comportament respectuos, în special în cadrul interacţiunilor cu jucătorii.

3. Alte informații

    • Toate aplicaţiile trebuie trimise prin PM către benzema100 pe forum. Aplicaţiile trimise sau postate altundeva nu vor fi luate în cosiderare.
    • Cand trimiteţi aplicaţia, titlul mesajului trebuie să fie "Aplicaţie Tester".
    • Trebuie să fiţi sinceri în totalitate. Ascunderea anumitor informaţii faţă de Management poate atrage de la sine respingerea aplicaţiei şi aplicarea de sancţiuni.
    • Depuneţi efort în realizarea aplicaţiei şi fiţi cât mai detaliaţi. Aplicaţiile întocmite la repezeală vor fi respinse.
    • Pentru orice fel de întrebare legată de aplicaţii, simţiţi-vă liberi să întrebaţi orice membru al echipei administrative în joc sau pe forum prin PM.

4. Model de aplicare

    Modelul de aplicare poate fi obținut accesând acest link.

Los Santos Roleplay România este mereu în căutare de noi talente artistice care să vină în ajutor atunci când vine vorba de unicitatea oferită pe plan grafic comunității. În momentul în care decideţi să vă alăturaţi echipei administrative şi, implicit, să obţineţi funcţia de designer, trebuie să aveţi în vedere următoarele:

1. Procesul de aplicare

    • PASUL 1 - DEPUNEREA APLICAȚIEI
      • Toate aplicaţiile trebuie trimise prin PM către benzema100 pe forum. Aplicaţiile trimise sau postate altundeva nu vor fi luate în cosiderare.
      • Cand trimiteţi aplicaţia, titlul mesajului trebuie să fie "Aplicaţie Designer - Nume cont".
      • Trebuie să fiţi sinceri în totalitate. Ascunderea anumitor informaţii faţă de Management poate atrage de la sine respingerea aplicaţiei şi aplicarea de sancţiuni.
      • Depuneţi efort în realizarea aplicaţiei şi fiţi cât mai detaliaţi. Aplicaţiile întocmite la repezeală vor fi respinse.
      • Pentru orice fel de întrebare legată de aplicaţii, simţiţi-vă liberi să întrebaţi orice membru al echipei administrative în joc sau pe forum prin PM.

    • PASUL 2 - TESTAREA ABILITĂȚILOR
      • Acest pas implică realizarea de către aplicant a unui element grafic la alegere din lista de mai jos, respectând cu exactitate dimensiunile, schema de culori și alte aspecte menționate de către administrația comunității.
      • Creațiile trebuie să fie originale și deținute/create de către aplicant. Orice tentativă de plagiarism va duce la respingerea aplicantului. Următoarele sunt câteva exemple de subiecte pentru testare:
        • Banner YouTube - 2560 x 1440 pixeli, denumirea comunității și IP-ul trebuie să fie vizibile odată cu poziționarea acestuia pe YouTube. Fișierul nu trebuie să depășească mărimea de 2MB!
        • Copertă (cover) Facebook - 1656 x 630 pixeli, denumirea comunității și IP-ul trebuie să fie vizibile odată cu poziționarea acestuia pe Facebook. Fișierul trebuie să fie sub formă PNG.
        • Banner forum - 1135 x 235 pixeli, denumirea comunității și IP-ul nu trebuie să fie vizibile.

2. Îndatoriri generale

    • Realizarea de noi elemente grafice la solicitarea și sub îndrumarea administrației comunității.
    • Sprijinirea membrilor comunității în ceea ce privește domeniul de grafică și design.
    • Menținerea sub-secțiunii 'Design și Grafică' active și moderarea, la nevoie, a acesteia.

3. Cerințe standard

    • Cunoștințe avansate în utilizarea programului Adobe Photoshop, ori a altor programe echivalente acestuia.
    • Abilitatea de a lucra în echipă şi de a respecta cerințele și îndrumările acordate de către Management.
    • Abilitatea de a da dovadă de maturitate şi comportament respectuos, cât și de a lucra eficient și cât mai calitativ cu putință indiferent de amploarea proiectului atribuit.
    • Abilitatea de a fi punctual și de a completa sarcinile acordate în timpul limită alocat.
    • Abilitatea de a crea de la zero elemente grafice și de a fi creativ în procesul de realizare a proiectelor grafice.

4. Model de aplicare

    Modelul de aplicare poate fi obținut accesând acest link.